försök med den du...

I dag ska vi ha musikteori. Sist gick det ju inte så bra för någon av oss i gruppen när plötsligt efter halva kursen så höjde läraren alla krav...
Jag säger bara en sak...passa dig! Då menar jag naturligtvis inte att jag ska bli våldsam eller så men nu har jag läst på alla kursplaner och sånt så jag vet att vi elever hade rätt! Jag tänker inte vara tyst och snäll i dag(är jag någonsin det??) förmodligen kommer jag att skämmas över mig själv när klockan är 12 men det bjuder jag på. Jag vill ha svart på vitt vad han kräver av oss och han ska kunna visa att han har rätt till sina krav enligt kursplan, kurskatalog och örebro universitets hemsida. Annars blir jag en ännu surare Ann-Sofie:(
Passa er för mig i dag, jag är på hugget!
Till er alla som inte kommer att träffa mig i dag så säger jag: Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Mumari

Nu ligger röstningen uppe för förra veckans FreakyFridayFoto tema "Insane! Var med och rösta här: www.mumari.se/2008/october/utkast-vi-testar.aspx



Ett nytt tema har också kommit ut, kika här: www.mumari.se/2008/october/freakyfridayfoto-tema-besvikelse.aspx



Hoppas Du deltar!*

2008-10-10 @ 10:07:37
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0