en vanlig fredagkväll

Jag och ungarna var och badade i en ovanligt lugn kumlahallen. Skönt i vattnet och ungarna var nöjda. Jag har nu lovat att om två veckor åker vi igen...
Busen är på avslutning på strövarna. Mitt i skogen i bäcksvarta kvällen. Han är betydligt modigare än sin mamma när det gäller mörker...
Jag har nu sparat alla bilder som ligger i den bärbara på skiva så nu ska jag bara leta igenom hela kontoret efter eventuella skivor och licensnycklar och annat som kan behövas för att radera allt och ominstallera operativsystemet. Problemet är att jag inte minns var jag lägger saker...det är ett litet handikap jag har...varför har jag så mycket saker på vårt kontor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0