en sover en kvar...

Busen sover som en stock men krångel som vaknade halv tio i morse är pigg som en mört. Fast det är lika bra att hon är vaken eftersom hennes pappa som ska ta hand om henne kommer hem först om några timmar. Men det går nog bra.

Morgondagen kommer att vara späckad så jag försöker tänka igenom morgondagen så jag inte glömmer något. Ska försöka packa väskorna med det som går att packa redan i kväll så jag inte står där i morgon bitti med panik som vanligt. Torsdagar får det inte bli kaos. Då går mina planer för dagen i kras...

Nu när jag vant mig vid tanken att ha mannen hemma på kvällarna så ändrar de sig på hans jobb igen. Jag blir så trött på dem! Nu ska han köra sin vanliga sväng till Göteborg i två veckor, för att sen köra dagtid till Västerås i två veckor. Ööhh? Varför krångla? Allt för att någon annan inte vill jobba natt men inte klarar sig ekonomiskt om han jobbar dag. Så nu ska visst mannen också krångla bara för att vara snäll eller nåt, jag vet inte? Hur som helst så brukar de krångla länge och många gånger innan de bestämmer sig så vi får väl se hur det blir...fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0