dagens outfit för omorderna 081016

Så har jag valt mina kläder helt själv igen. Tur att man vågar ta på sig det man trivs i. Valet föll på en rosa klänning frång meandi köpt på tradera som en del kanske minns. Men eftersom det var kallt som fan i dag med så fick det bli en svart kofta till och svarta jeans. Till detta hade jag ett par ännu omordernare skor...mina nya fina drMartinskängor. Jag vet att de var morderna för 15 år sen men då hade jag inte råd att köpa ett par så dessa har jag nu köpt vid 34 års ålder bara för att jag gillar dem. Pinsamt eller hur? Jag får ta en bild utav dem nån dag så alla som inte var med på den tiden när de var moderna får se vad jag pratar om.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Hihi skojj skojj att du åxå bloggar!

Vet du, det e det härliga med dig, att du är dig själv och har det du trivs i! modernt... uhm sånt vet jag inte ens vad det e.. ler



sköt om dig!

2008-10-16 @ 22:26:59
URL: http://konfys.se
Postat av: Olle

Finns det nåt tristare än folk som slaviskt följer modet???? Alla tjejer o killar från 14 och uppåt ser ju klonade ut!

Nä, klä dig bekvämt o i sånt du själv gillar...oavsett vad modefolket säger! :) Man blir snyggare i nåt man själv trivs i...

2008-10-19 @ 00:28:31
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0