dagens outfit för omorderna 081014

Jag är skittrött (bildbevis nedan) och har inte kommit ur kläderna från rytmiklektionen än. De är rätt sköna mina älskade jazzbyxor från Josefssons och mitt linne från Lager 157. Över detta en vanlig vringad svart tröja som är varm och skön(jag hatar att frysa). Till detta toppade jag med ett par strumpor från Lidl. Jag är drottning av budjetshoppande:) Bara en månad kvar till min nästa Ullaredresa:) Jag tänkte bara ögonshoppa åt mig där men det har jag ju försökt förut och det är jag inte så bra på...

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

vi har lika soffor ;) ... men min är lite brunröd;)

2008-10-14 @ 21:49:51
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0