dagens outfit för omorderna 081010

Jag har bara provat klänningen som jag köpte för en tid sen. Nu fick den bekänna färg lite i dag. Vit är den visserligen och jag ser en aning gravid ut men då behöver man inte hålla in magen och det är bra när man sjunger har jag hört.
Jag har köpt den på Tradera som alla mina meandikläder. Tightsen köpte jag på Lager 157 som är en annan favorit när det gäller klädinköp.




Till detta har jag mina fina:) rosa foppatofflor(dock inte bland folk då jag hade svarta stövlar).

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

svarta stövlar? Varför då? Dom där rosa var ju riktigt stiliga ;)

2008-10-12 @ 08:34:58
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0