STRESS!

Jag känner mig stressad! Jag är inte helt säker på varför...det känns hela tiden som det är något mer jag borde ha hunnit göra...någon mer jag borde ha hunnit med... 1,2,3,4....andas Ann-Sofie andas...
Har inte kommit på exakt vem eller vad jag har glömt...kanske mig själv...
Jag är extremt effektiv under lite stress...jag är extremt oeffektiv under mycket...
Skrev en lista på vad jag MÅSTE göra i morgon efter jobbet...Om jag gör det kanske stessen lättar???
Annars lättar den på fredag när jag tänker vara ledig (plugga och städa bara). Jag får helt enkelt fokusera på fredag:)

Nu måste jag bara kolla några bloggar innan jag somnar (tog datorn med mig till sängen) sen ska jag sova gott ända tills klockan ringer klockan sex i morgon igen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Precis Ann-sofie, andas, annars gör du ändå ingen nytta :)

Saknar er!

2008-11-26 @ 21:38:40
URL: http://carrobondmora.blogg.se/
Postat av: Jonna

2008-11-27 @ 15:43:39
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Oj, hoppsan. Tryckte enter lite för snabbt där tror jag. :-) Ville tacka för smarrig muffins och tala om att jag har skaffat blogg! hepp Ses efter jul. Kanske rullar vi fram då, haha... ;-) /Jonna

2008-11-27 @ 15:44:55
Postat av: Jonna

Oj, hoppsan. Tryckte enter lite för snabbt där tror jag. :-) Ville tacka för smarrig muffins och tala om att jag har skaffat blogg! hepp Ses efter jul. Kanske rullar vi fram då, haha... ;-) /Jonna

2008-11-27 @ 15:45:49
URL: http://finnpajsaren.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Det hängde sig, det var faktiskt inte mitt fel... :-D

2008-11-27 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0