snodde en lista dårå

Hittade denna hos Carro...hon hade hittade den hos Eva...undrar var hon hittat den...


Vad blir ditt namn baklänges?

Eifosnna


Har du gjort en snöängel i år?
Ingen än...lite lite snö för min smak...


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Tre dygn när busen föddes.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Flera av dem, har fler kvar...


Tycker du att sengångare är söta?
Japp!

Har du någon gång testat karate?

Nopp


Första sporten du gick på?
Har aldrig varit på fotboll (utom knattar), aldrig ishockey, det var säkert orientering om det räknas...

Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter


Vad längtar du mest till just nu?
Att vara färdigutbildad lärare och lördag(ullared)


Hur gammal har du tänkt bli?
83 blir nog bra.


Har du haft vattkoppor?
Jag var 16 och trodde jag skulle döööö. Fan vad det kliade!

Vad drömde du inatt?
Jag skulle åka och hälsa på Olle, tänk han hade en egen vägskyllt där det stod Olle på. Häftigt! Tänk att Heby ligger på västkusten dessutom... Jag hade lånat mannens kolossbil och var tvungen att backa på trånga vägar och bara backa med backspeglarna,  men jag körde vilse så jag kom aldrig fram. Jag vaknade när hans arga fru ringde och sa åt mig att åka hem...det var väckarklockan...Jösses...hur kan drömmar bli så konstiga? Jag vaknade med ett asgarv i dag. Sen tryckte jag på snoozeknappen och somnade om:)


Vilken tv-serie är bäst?
Bra fråga...jag gillar flera...skippar den frågan.

Vad åt du senast?

Pannbiff och potatismos.


Höga eller låga strumpor?
Höga på vinterhalvåret och korta på sommaren. Jag fryser alltid om fötterna och har strumpor alla dagar under 25 grader.

Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att något skulle hända mina barn.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Alltid

Vad har du för färg på ditt påslakan?
vitt med legogubbar.


Bikini eller baddräkt?
Bikini


Snyggaste läraren?
Glest med sådanna för tillfället.


Är du mörkrädd?
Oftast, dumt när man bor på landet...


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Nästan alltid


Riktig gran eller plastgran?
Riktig


Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt


Godaste drickan till frukosten?
Te med honung och mjölk.


Vill du bli president?
Nej tack!


Har du spelat tjej i en teater?
Jag spelar gärna inte teater.


Duscha eller bada?

Duscha fast önskar mig ett badkar!

Har du gråtit i skolan nån gång?
Det har hänt

Hur tar du dig till jobbet?
Bilen


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Japp, vågade däremot inte gå ut innan jag tvättat bort det...


Sjunger du på toa?
Jag sjunger oftare än jag borde...


Vilken färg har din jacka?
En lila och en brun.


Använder du långkallingar?
Hellre överdragsbyxor.


Är du höjdrädd?
Älskar höjder


Vilket land vill du åka till?
Trivs bra i sverige men någon gång i livet vill jag åka till Island.


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Minns inte...skrattar ofta...det var nog ungarna...

Vad ska du göra NU?
Läsa lite bloggar och gå och sova.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hur gick det vid kursstart? Om schemat är lika "slött" som förra tycker jag nog att jag är värd ett besök snart... :)

2008-11-10 @ 22:24:30
URL: http://carrobondmora.blogg.se/
Postat av: Olle

asg

Ja den där Olle-skylten kostade massor att få upp!! Dyrt med specialordrar hos Vägverket... :P

2008-11-11 @ 07:28:47
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0