Ny utmaning

Gick inte så bra när jag gjorde detta i går kväll men jag försöker igen (denna gång utan att kopiera)

Utmanad

Jag blev utmanad av Alex

Here are the rules:
1. Post the rules on your blog
2. Answer the six "8" items.
3. Let each person know they have been tagged by leaving a comment on their website.

8 Favorite TV shows:
Jag väljer av de som går nu på tv utan inbördes ordning
1. Design:Simon & Tomas
2. Nytt läge
3. Roomservice
4. Svensson Svensson
5. Dobido
6. Ugly Betty
7. Sex and the city
8. Lailas jul

8 Things I did yesterday:
1. Gick upp för tidigt
2. Lektion 8-12
3. Planerade koncept till examinationen
4. Blev glad för att jag klarade musikkursen
5. Köpte nya stövlar
6. Fick reda på att mannen ska jobba natt minst året ut
7. Gick och la mig för sent

8 things I look forward to:
1. Träffa Elin på lördag
2. Fest hos Emma nästa lördag
3. Jul
4. Knäck
5. Choklad
6. Sätta upp ljusstakarna
7. Att det snart vänder och blir ljusare igen
8. jullov

8 favorite restaurants:
1. Sjösidan
2. Sokratez
3. Efesos
4. Kinamuren
5. Dragon
6. Nya pizzan i Kumla
7. Korv på Sibylla
8. Santoz

8 things on my wish list:
1. Att min familj ska få må bra
2. Att pengarna ska räcka till att byta både avlopp och värmesystem under 2009
3. Att jag får ett renoverat badrum
4. Att det går fortsatt bra för busen i skolan
5. Mer pengar över varje månad
6. Att jag ska bli färdig med skolan
7. Att mannen får dagkörning igen

Nu ska jag utmana 8 personer och dessa är:

Carro, Fatima, Emma, Camilla
Kattis Kristin Pernilla Siri

Kommentarer
Postat av: Camilla

hihi lite sent men tänker anta utmaningen... men hinner inte idag ler kram

2008-12-04 @ 11:42:53
URL: http://konfys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0