Nu får jag ge mig!

Nu har jag kommit till en drömperiod eller nåt. I går natt var jag ju till Olle...i natt var jag Carina Berg och samlade skatter i havet utanför Australien! Var får jag allt i från? Dessutom körde jag moppe för att skjussa hem nåt tjej och tog vägen rakt genom centrala Stockholm??? Varför? Kan inte jag drömma normala drömmar? Det kanske är min nya vana att surfa och titta på tv samtidigt på kvällarna som är orsaken...för mycket intryck! Jösses!

Förresten Carro så är inte schemat lika slött som det förra men ett litet besök till Järnboa ska nog kunna klämmas in...ska kolla med Lena i dag:) Jag jobbar fyra onsdagar till men sen är onsdagarna tomma...kan det gå?

Kommentarer
Postat av: Pernilla Lundberg

Hmm kan beror på att denna vecka är det fullmåne. Jag har också skumma drömmar just nu och svårt att sova. Mathilda är också orolig på natten när det är fullmåne.

2008-11-11 @ 19:26:28
URL: http://englundlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0