nästan allt försvann:)

Jag fick allt utom ett par jeans sålda på tradera. Inga jätteaffärer men nu kan jag inkassera 212 kr för sådant som jag tänkt skänka bort. Det räcker till ganska många liter mjölk eller pizza till hela familjen...På tisdag ska jag lägga ut några till som jag inte orkade sist:) På tal om tisdag och den fruktade examinationen så har jag valt strategin förnekelse i helgen. Jag har inte petat på gitarren sen i torsdags och det är kanske inte den bästa strategien...fast jag sjöng när jag torkade golvet i dag det räknas väl?

Kommentarer
Postat av: kvinnan med koftan

fin blogg.återkommer gärna..

2008-11-02 @ 21:33:01
URL: http://kvinnanmedkoftan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0