lång dag...inte slut än...

Sju timmar teknik är lite långt... Förmiddagen var kul för vi har börjat lära oss hur man bygger robotar med lego mindstorm:) Eftermiddagen var däremot seeeeg. Jag kunde som vanligt inte hålla tyst under lektionen och behövde ifrågasätta lite saker... Ibland frågar jag bara för det är så seeeegt så han måste komma av sig lite i sitt tragglande och konversera med oss lärarelever... Guud vad jag är jobbig...

I kväll kommer bokbussen:) Alltid trevligt!
 I den finns Örjan:)

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej hallå, nu är jag något gladare! Det var lite deppigt i morse. Jag läser ju specialpedagogik nu, matten var ju förra terminen...med dig!

Låter kul att få bygga med lego under lektion ;D

2008-11-18 @ 21:03:13
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: jens

Mindstorms er ellers super sjov at lege med. Der kan man sagtens bruge mange timer:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0