jag vill inte!

I dag kommer jag att vara som en trottsig treåring tills klockan är halv elva och det är över. Varför har jag valt en kurs där jag ska utsätta mig själv för detta? Jag behöver frukost så att jag kan mottivera mig själv till att klara denna dagen.

När klockan är 10.30 börjar mitt liv i gen och eftersom jag då är mellan två kurser så finns det inget skolarbete som hänger över mig. Så skönt! Jag får fokusera på det:) Jag ska gå förbi databutiken när jag är klar också för jag vill veta om min dator är fixad...I går stod jag i telefonkö i 40 minuter sen tappade jag tallrikarna på låret på väg till bordet så nu har jag ett präktigt blåmärke tack vare denna datorbutik. Undra om jag får rabatt för sveda och värk?

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Du får dra fram låret och fråga ;)



Godmorgon :)

2008-11-04 @ 08:54:31
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0