Hur kan så många åka till samma plats på en gång?

Jösses va mycket folk!!! Jag var till Ullared i går...När vi kom fram staxt efter åtta på morgonen var varuhuset i det närmaste fullt med folk...efter någon timma var det kö för att få komma in...när vi åkte hem vid två var det fortfarande kö för att komma in...
För den som har varit där förut kan jag säga att kön gick förbi bräckboden, genom parken, tillbaka till korvkiosken och sedan ända upp till bussparkeringe... Jag var kort sagt ganska glad över min stämpel som gjorde att jag kunde gå raka vägen in för att handla klart... Mannen köpte sig några tidningar och tog kexpåsen och net on netpåsen och gick tillbaka till bilen. När man inte kunde ta sig fram genom butiken ville han åka hem...fast han var ganska nöjd när jag gick in och köpte hans födelsedagspresent som han tittat ut (nya extraljus till bilen) och fixade klart alla julklappar.

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Finns det hjärterum så finns det sjärterum ;)



Godmorgon ;)

2008-11-16 @ 09:35:26
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Olle

Har varit där en gång. Då var det mellandagar. Väldigt lite folk!! Inte ens hälften av kassorna va öppna och inga köer! Måste varit en bottendag för dom.. :) Skönt att slippa trängas iaf...det är det värsta jag vet!

2008-11-16 @ 13:54:43
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fullt med folk var det, men också fullt så kul som det brukar :-)

Såg inte skymten av dig, men vi åkte redan vid 10.

Ha det!



2008-11-16 @ 20:06:25
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0