vilken jävla dag

Dagen blev inte som jag tänkt... Det var en bra förmiddag när jag jobbade men sen började kaoset. Busens lärare ringde att han hade ramlat och slagit sig. När han är otröstlig så har han ont med tanke på hans extremt höga smärttröskel. Hämta busen och till vårdcentralen, VÄNTA, till akutröntgen, VÄNTA, till frakturmottagningen och VÄNTA lite till. Där mötte vi värdens trevligaste gipsare som fixade allt på bästa sätt. Summan av kardemumman blev en spricka straxt över armbågen och gips i tre veckor.

I skolan satt mina förseminariekompisar och fick ta hand om allt arbete, redovisning och annat. De är toppen! Tack till er. Jag och kringelikrångel var sedan på gympaavslutning med korvgrillning och tipspromenad i regnet och kylan.

Jag fick dessutom reda på att jag kuggade min hemtenta. Fan vad surt! Men det är smällar man får ta. Det var min första kuggning på dessa två åren så det är bara att överleva.

Vilken jävla dag! Tack och godnatt, må nästa dag bli bättre!"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0