nu börjar allvaret igen

Nu var den långa (fyra dagar) helgen slut och i morgon börjar skolan igen. Men den är snart slut för den här gången så det är bara att bita ihop och kämpa på.

I dag har jag rensat bort en skottkärra kirskål och grävt lite överallt i trädgården. Jag gillar verkligen att gräva...synd att min kropp inte gillar det. Men nu är det som var tvunget att grävas klart så nu återstår bara alla mina andra trädgårdsprojekt som inte är tvungna men jag gör ändå för att jag gillar det. Låg i går kväll och tänkte på en rabatt jag vill göra när jag insåg att ca 50 meter rabatt räcker för stunden. Men man vet aldrig med mig, jag gillar ju att gräva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0