jag är trött men glad

I dag har det varit fullt upp som vanligt. Jobb, plugg och vara mamma. Nu är jag precis klar med läxorna så nu blir det lite slösurfande sen rakt i säng för att köra full fart i morgon igen från 6.15 tills jag stupar i säng. Jag längtar lite efter sommarlovet faktiskt...

Det har hänt något roligt i mitt liv också. Min man har bestämt sig för att sluta snusa efter 20(!) år med prilla. Ingen är gladare än jag och jag tror han klarar det den här gången för han har aldrig varit så beslutsam förut nån gång. Hurra för mannen och för slutet på allt äckligt svindyrt snus.

Igår kom jag inte in på bloggen så grattis i efterskott till Lena. Hurra! Hurra! Hurra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0