Från botten till toppen på 20 minuter

För en timma sedan var mitt liv i fullt kaos. Datorn hade låst sig och i den förbannade datorn fanns mitt examinationsarbete som tagit mig två dagar att skriva. Jag var lite arg, ledsen och förtvivlad. När jag mitt i detta bottenlösa träsk tryckte överallt på tangentbordet startade datorn om sig och helt plötsligt fanns det där. Den adrennalinkicken gjorde att den sista sidan gick i ett höj att skriva och livet kändes helt plötsligt toppen efter dessa 20 min i kaoset. Nu är jag klar med det första utkastet och hinner ta en promenad i skogen innan jag ska göra en god sallad till matlåda och hinner på vägen till universitetet svänga förbi soptippen med min trasiga datorskärm som är i vägen på mitt överbelamrade skrivbord. Livet är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0