Åtta dagar kvar till friheten...

Om åtta dagar slutar skolan. Sen väntar tre månader sommarlov (om jag inte får jobba något vill säga). Känns konstigt fast rätt skönt. Den här veckan har flytit på rätt bra tycker jag. Jag har skrivit klart omtentan (ska bara fixa till några saker), räknar med att vara klar med det första utkastet till examinationen i morgon. I morgon ska jag en sväng till skolan sen är det grillkväll med busens klass och det ser ut att bli toppenväder. Tack för det!

Sen är det bara övernattningen i militärtält på fredag kvar. Busen skäms över sin mamma (mig alltså) så han ska ta med sig ett eget tält. Han tror inte att det kommer nån annan mamma eller pappa än mig. Det är bara jag som är så pinsam så att jag frivilligt anmäler mig till att övernatta med tjugo ungar i ett tält. Oj vad jobbig jag måste vara... kan någon vara så snäll och förklara för honom att han ska vara glad att han har en mamma som bryr sig kanske... Hur som helst så har jag lovat att inte komma närmare än tio meter om inte han vill det. Det är nog bäst jag lyder annars får jag väl aldrig mer följa med på strövarutflykt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0