Varför somnar jag alltid?

Jag är så himla kvällstrött! Jag somnade när jag la dottern i kväll igen. Så nu kommer jag förmodligen att ligga och vrida och vända mig när jag ska lägga mig i kväll. Detta gör att jag är trött i morgon kväll igen och jag kommer att somna när jag läser saga igen. Jag är lite hopplös ibland.

I dag har vi gjort halva vårt arbete till matten. Det känns allatiders att det gick så himla bra. Med lite tur blir vi färdiga på onsdag och kan ta lite påsklov sen. Fast jag har ju inte gjort färdigt mitt individuella arbete än så jag vet ju vad jag borde göra imorgon och på torsdag så att jag kan slappna av och göra något kul med ungarna när det är lov. Jag är lite sugen på att åka till Gustavsvik och bada. Jag lovade vid ett svagt ögonblick att när sonen lärt sig simma skulle vi åka dit. Nu kan han hålla sig flytande i vattnet och simma lite så jag vet vad jag måste göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0