Tankarna kommer när man minst anar det...

Vaknade vid 4 i går morse. Tycker inte man ska behöva gå upp så tidigt så jag låg kvar och försökte somna om. Jag har ju lite svårt att somna om så jag låg och tänkte på eximinationsuppgiften vi ska göra härnäst. Hur man nu kan få för sig att tänka på sånt klockan 4 på morgonen!??. Ja jag vet jag är lite konstig på den här punkten men mina bästa idéer brukar komma i arla morgonstund. Nu måste jag bara förankra mina idér med min kompis och framförallt kolla om idéen och uppgiften stämmer överens. Fast i dagsljus kanske det var en konstig idé? Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon, hoppas du får en underbar lördag! :)
Tänkte även berätta att jag har 5tävlingar i min blogg just nu! :)

2008-03-01 @ 08:16:21
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0