scania

Det blir Scania till Västerås i morgon. Mannen ska köra en extrasväng och jag ska följa med. Tanken var att även kringelikrångel skulle med men han fick inte en tresittsig bil så det sket sig. Men även om han ska jobba så hinner ju vi prata i lugn och ro utan att ständigt bli avbrutna och det kan ju vara skönt...

Nu är jag lite småseg efter att ha jobbat hela dagen på dagis i dag igen. När det är så här härligt väder så väljer man att vara ute hela dagen och konstigt nog så blir man bra seg av det. Jag kollade stegen på mobilen och jag hade tagit 11228 steg i dag och då har jag bara gått från jobbet och till mamma (ca 500m) för att hämta busens cykel. Tillbaka så valde jag att cykla på hans 24". Det såg nog lite kul ut... Man går en hel del utan att man tänker på det när man är ute en hel dag... Undra på att man är hungrig när man kommer hem... Nu ska jag surfa lite och gå och sova. God natt och sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0