Många ungar blev det...

Busen lekte med en kompis...kringelikrångel ville också ha en kompis... Det hela slutade med att det kom tre barn till och en mamma och sen en kompis till och en mamma till... Sen åkte en mamma och två barn så då blev det bara sju personer kvar hemma. Jag blev lite snurrig men trevligt var det.

Vi tog sedan en liten sväng förbi Björka trädgård för  Carin har halva priset på alla perrener och sånt har ju jag svårt att motstå... Värre än klädrea faktiskt. Köpte lite nya blommor till krukorna där de överblommade pensérna satt. Nu är det fint igen och jag han fixa lite i trädgården faktiskt.

I morgon ska vi vakta den sovande mannens telefon och visa skrotnissen rätt. I morgon är nog en glädjens dag för svärmor som ska bli av med 30 kubik med skrot hemma på backen. Själv är jag glad för det kommer innebära en fin slant till fyrhjulingen som inte var helt gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0