man tager vad man haver

Insåg när jag kom in från min hängatvätt och vattnarunda att jag var vrålhungrig. Men vad gör man om det inte finns någon mat? Jag tog lite av varje av det som fanns i kylskåpet. Det blev potatis, korv, tacoköttfärs och fetaost serverat med blandade grönsaker från tacosarna vi åt till lunch. Det konstigaste av allt var att det smakade jättegott!


Jag tog lite bilder av min trädgård när jag vattnade men min sopkamera tror att det är natt så fort solen inte skiner...Åhh vad jag önskar att jag kunde köpa en riktigt bra kamera...


Solen sken iallafall när det var nationaldagen och jag tog kort på flaggan


Trädgården såg ut som en djungel i fredags men igår så klippte och trimmade jag överallt så nu är det lite snyggare iallafall. Nu ska jag gå och titta lite på tv och sen är det läggdags. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0