målat hela dagen

Jag har börjat mitt sommarlov med att måla om hallen. Allt slit som jag och Mette la ner på den då så morderna hallen är nu puts väck! Jag som avskyr gult skulle absolut ha en gul hall. Det var högsta mode och alla ville göra som Martin Timell i det nya programmet Äntligen hemma som var en revulotion på tv. Ni förstår säkert hur länge sedan det var...sisådär 10 år sen och alla väggar skulle svampmålas för att få ett spräckligt mönster. Hua vad jag har vantrivits de sista åren med denna gula hall, som jag en gång tyckte var så snygg. Nu är den ljusgrå och så mycket snyggare. Nu är det bara att måla taklisterna, trappen och hatthyllan en gång till kvar sen kommer det före och efter bilder här på bloggen så att ni förstår vad jag snackar om...om nu någon någonsin gör det...??..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0