Fy för shopping

Vi var på en liten shoppinrunda jag och kringelikrångel. Alla var och handlade i dag tror jag... fast hittade man bara en parkeringsplats så var det inga problem för alla var i mataffärerna. Vi hittade shorts till mannen, vi får se om de passar och duger när han kommer hem. Sen skulle vi bara en liten sväng in på Lindex...det blev en dyr sväng. Byxor till båda barnen, två tröjor till kringelikrångel och flipflopps till busen. Nästa stopp Uffes lada där vi köpte foppatofflor till busen, glass till kringelikrångel och pluppar till alla foppatofflor. Sen blev det fikastopp hos mamma på vägen till Kumla eftersom de inte hade några små tofflor på Uffeslada så var vi tvungna att åka till Kumla. Det visade sig att de rosa i hennes storlek var slut men hör och häpna så valde hon glatt ett par blå! Ibland blir även jag förvånad. Vidare nu in på apoteket åt mamma som har dragit på sig en fin förkylning till midsommar och förbi henne igen på vägen hem.

Summan av kardemumman blev att jag efter en hel del shopping var helt slut och hade skapat vissa hål i plånboken. Detta trots att jag kom hem med bara tre foppapluppar till mig. Snopet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0