vilken jävla smäll!

Blev påkörd idag. Helt plötsligt åkte det ut en bil rakt i sidan på mig. Man ska ha max 70 cm hög häck mot vägen...hennes är ca 200 cm. Jag och kringelikrångel blev bara lite chockade men bilen är repad och bucklad från framskärm till bakskärm. Det är iallafall inte mitt fel men jag får nog cykla ett tag medans bilen är på verkstaden. Å sno mannens bil innan han börjar att jobba igen så fort jag får chansen.

I kväll var vi och spelade minigolf...jag var sämst...tur att jag inte är en dålig förlorare. Svärfar var bäst i kväll...det sved värre...han gillar att skryta så han kommer tjata hela veckan nu att han var bäst.

Kommentarer
Postat av: mumari

Oj vad läskigt att bli påkörd! Tur att det gick rätt bra ändå!

Håller absolut med om att plantera och gräva när det är varmt och skönt ute! Idag har jag tillexempelt inte grävt ett skvatt...det har regnat idag...

2008-07-17 @ 17:28:51
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0