Utkast: Jag har ...

Jag har fått min första utmaning av min kompis Carro.  Enligt reglerna ska man utmana sex stycken andra bloggare. Kan bli lite svårt när jag bara känner två bloggare personligen och den ena har utmanat mig... Det får bli en. Carros blogg finns i mina länkar.

Reglerna: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. Be dem läsa din! Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din att-göra-lista idag?
*Hushållsfix=städa klart, diska, laga mat.

*Klippa klart gräsmattan.

*Ta hand om mina barn.

*BADA!

*Skjutsa busen till hans kompis.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 24 år och bodde här med mannen som då var sambo. Jag slet på Lill-Annas bageri varje dag och hade konstant ont i ryggen. Jag hade två hästar, satt i styrelsen och i ungdomssektionens styrelse i en hästklubb. Slet med huset och att få ekonomin att gå ihop. Hur orkade jag? Tacka vet jag att vara 34 år, hästfri (älskar hästar men vill inte ha slitet med egna igen), värkfri och utan uppdrag i föreningar.

Ställen du bott på?
Sannahed, Gränby och Hörstabacken.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
*Bygga ett STORT hus.

*Skaffa någon som kom några timmar om dagen och röjde upp här hemma och fixade middag.

*Hjälpa mina vänner ekonomiskt

*Skänka till välgörenhet

*Besöka Island


Ny utmanade: Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0