oj

Skulle till soptippen med lite skräp. Det var 31,5 grader i skuggan så ni kan ju gissa hur varmt det var på tippen... Åkte förbi mamma och morbror på vägen dit för att hämta lite grejor som skulle med. När jag kom dit hade han fått i hop en hel traktorskopa med skräp. Dessutom två stora dunkar spillolja. Det hade jag inte riktigt räknat med... Det blev varmt, svettigt och kladdigt innan jag blev klar. Då var det bara att åka och lämna kärran hos en kompis och ta med deras son och åka och bada. Det var riktigt skönt att slänga sig i det kalla vattnet. Där träffade jag Elin. En gammal jobbarkompis (hon är inte gammal utan bara arbetsplatsen) hon var lika trevlig och snygg som vanligt. Hon blir lika brun och fin som min buse. Själv är jag mer magnesylfärgad trots att jag älskar att vara ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0