Vet ni hur 22 sexåringar som inte har träffats på tre veckor låter?

Vet ni hur 22 sexåringar som inte har träffats på tre veckor låter? AAAAAAHHHHH! Ljudnivån var sanslös i dag. Dottern var sjuk ett par dagar under praktiken så jag tänkte ta igen dem den här veckan. Enda problemet är att tiden är tänkt att tentaplugga på...oj vad jag pluggade. Borde plugga i morgon men då ska jag till skolan hela dagen och kommer inte hem förrens vid fem, helt slut förmodligen. Borde plugga på fredag men då ska jag till mina härliga sexåringar igen. Hmm...jag vet vad jag måste göra i helgen. PLUGGA! För på måndag är dagis stängt så då har jag en treåring hemma. Mamma hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0