Varför fastnar jag alltid här?

I kväll skulle jag lägga mig tidigt hade jag bestämt... Men så ringde telefonen, jag la två barn och så ringde telefonen igen. När jag var klar med det så var klockan nio och det jag skulle titta på var redan slut. Så det fick bli datorn en stund i stället. Stund och stund förresten... Ganska lång stund blev det. Den här sidan gick inte att logga in på så det fick bli facebook i stället. Jag har en slags hatkärlek till facebook. Jag tycker det är rätt kul att kunna ha lite kontakt med folk som man inte ser så ofta. Å det är rätt kul att hitta människor som man inte har sett på länge. Ett och annat skratt blir det när man inser att åren går.

Det värsta är att allt står på engelska. Jag är helt värdelös på engelska! Orboken är min bästa vän när jag är på facebook. Men förfrågningarna bara ramlar in, jag vet inte vad jag ska göra med alla. Kan man trycka på ignore utan att vara otrevlig????? Det skulle jag tycka var den allra bästa och enklaste lösningen. Nu slutar det med att jag loggar ut efter en stund...

Borde plugga till tentan på tisdag men jag har slarvat bort motivationen.... Kan någon hitta den åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0