Nu börjas det..

Skolan började i dag igen. Dottern valde att vakna en halvtimme innan klockan ringde. Så jag hann ju i tid och det ska man vara glad för...eller? I morgon hoppas jag att jag får sova till klockan ringer klockan sex...det vore himla skönt. Undra om man skulle läsa något till i morgon? Hur som helst så är jag för trött nu, det får bli morgonens problem. Min hjärna är på sparläge nu så det är ingen idé att fundera för mycket. Hade klasskompisar som satt uppe i natt och skrev på redovisningen tills i dag. Hur orkar man? Min hjärna är fullständigt avstängd när klockan passerar 22.00 allt efter det är som i dimma.

Kommentarer
Postat av: Superwoman

Åh, jag känner igen mig... Att sitta uppe in i det sista. Visst är det tufft att studera...

2008-01-07 @ 22:23:09
URL: http://likesuperwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0