Lördagkväll och jag är redan trött klockan tio

Jag önskar ibland att jag orkade vara vaken mycket längre. Men jag gick nog upp strax efter sex i morse. Det börjar kännas nu. I dag har jag hunnit med allt det vanliga plus försökt handla en present till svärmor. Ska försöka komplettera den i morgon innan kalaset klockan ett. Jag har hunnit med lite bokföring också... Låg sisådär ett år efter med den. Men det har gått bra, jag är redan halvvägs. Om en månad ska allt till revisorn men i den här takten så är jag nog klar i morgon kväll. Det var kanske tur att det är halv snöstorm ute så att ingen (inte ens barnen) ville gå ut särskilt länge. Eftersom det ska fortsätta vara oväder i morgon så får jag kanske chansen att göra klart i morgon. Imorgon är det sista dagen på jullovet. På måndag börjar vardagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0