Inte ens katten vill gå ut!

Fem minus, frisk vind och ymnit snöfall. Nu kom den äntligen, vintern. Själv har jag undvikt att gå ut för mycket och har eldat i pannan hela dagen så inne är det inte kallt kan man säga... Ungarna har åkt pulka, druckit varm oboy och njutit av vädret. Själv är jag mest nöjd med mina nya supervarma gore-tex vantar. De var inte direkt gratis men jag kommer inte att frysa om händerna i fortsättningen i alla fall. Dottern fryser alltid om händerna också så hon fick också supervarma svindyra vantar. Tur att det var lite rea på mina vantar för det gick i alla fall på 500 spänn! Dottern längtar så mycket till i morgon när hon kan åka pulka igen så hon har satt på sig sin älskade pulkahjälm... I morgon ska jag sätta på mig termobyxor, mössa och mina varma vantar och gå ut och skotta snö. Men man ska vara glad över att vintern äntligen har kommit och snö är väldigt vackert. Ut och lek med er!
image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0