Nu har våren kommit till Kumla!

Solen skiner, fåglarna kvittrar och blommorna är pågång. Kan det bli bättre? Jo min huvudvärk och smygande förkylning kan antingen bryta ut eller lämna min kropp tack. Jag vill vara pigg och njuta av vädret och våren. Snart så kommer bakslaget så det gäller att njuta innan. Jag hittade två blommor i trädgården i går. En bellis som dottern fick lov att plocka men hennes mamma glömde att sätta i vatten...den var torr i morse... Oops! Åh så hittade jag en blåsippa också, det är väldigt tidigt det.

Jag vårstädade i trädgården i går också, eldade pinnar och lastade ett lass till soptippen, nu gäller det bara att få tid att åka och lämna det. Hoppas jag hinner det på torsdag om jag inte får jobba förståss. Det skulle vara trevligare. Nu ska jag gå och sova så jag orkar till skolan i morgon.

Snart är det vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0