min telefonbok...

Hittade en kul lista på en kul blogg: igelbloggen.bloggspot.com

Lista!

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlista

Har du kysst nummer 7?
- Nej jag föredrar män även om Corinne är en trevlig prick.

Brukar du hänga med nummer 19?
- Ja det händer att jag hänger med Karin.

Gillar du nummer 26?
- JA! Det är min son

Är nummer 15 din bästis?
- Nja...det är svärmor.

Är nummer 11 en sötnos?
- Det är klart Fatima är en sötnos.

Älskar du nummer 10?
- Jag älskar inte Everlynne även om hon är en trevlig mamma till sonens kompis.

Är nummer 20 bra?
- Inte min favorit...nämner inga namn.

Har du träffat nummer 9 i veckan?
- Nej det var jättelänge sedan jag träffade Elin.

Har nummer 16 gått i samma klass som du?
- På Ink 112 brukar jag beställa bläck till skrivaren.

Vet du om nummer 31 har ett förhållande?
- Det var mamma det och hon är helt klart singel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0