jag kom ihåg henne!

Vilken tur att jag kom ihåg lilla mamma idag. Hon hade haft det allatiders hos kusinen i Vänersborg. Mitt i kaoset på stationen med mamma, två ungar och dragandes på en resväska så ringde vikarieförmedlingen så nu blir det jobb i morgon. Hoppas det blir kul... Det var inte mitt favoritställe när jag var ute i vikariesvängen för ett par år sen. Men vad vet jag? Det kanske har blivit det mest samansvetsade arbetslaget i hela Kumla??.. Eller så är det som vanligt och då får man ha en så bra dag man kan och tänka på att ungarna är härliga och jag kommer att tjäna pengar på att vara där. Livet är underbart om man tar sig tid och känner efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0