tyst det är i alla husen

Endast jag är vaken så det är alldeles tyst här hemma. Än så länge... Jösses vilken dag det var i går! Städa fixa och handla med en jagärnästanfrisk 4-åring som krånglade lite lagom. Hon fick följa med till ica om hon lovade att sitta i vagnen men allt tar så mycket längre tid när man inte får handla själv... Vi åkte sedan på luciafirande på dagis eftersom hon inte haft feber på hela dagen.

Hem för att städa lite till och laga hatthyllan som åkte i backen häromdagen. Tack och lov hade de exbanderskruv på ica men det är ett fasligt krångel att hitta rätt borr som passar och sånt när det står två ungar som vill hjälpa till alldeles under och är mest i vägen. Vidare till mormor för att lämna krångel och hem igen... stress! Nu kommer första ungen (grannen så det var lugnt) han ville kolla in mindstormroboten eftesom han håller på och sparar till en. Vi han bara kolla lite sen kom resten...nio stycken killar i busens ålder...jösses...

Jag beställde pizza men blev sittande på pizzerian en extra halvtimme eftersom de hade lovat alldeles för många kunder alldeles för mycket...blev lite orolig för mitt hus därhemma men det gick bra. När hela kalaset var över åkte jag och hämtade krångel sen var jag slut för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0