så var julafton över då

Så har man överlevd denna julafton också...tjurskalliga gubbar och förväntansfulla barn(läs tjatiga) blandat med städning och matlagning kan nog summera detta års julafton. Råkade säga lite vad jag tyckte kvällen innan till den äkta hälften så han valde att tackla det på sitt nya sätt...stänga in sig på kontoret och sedan vara tyst...moget...Jag orkade inte ens bry mig, utan körde på som vanligt. Fast nu är mina sömnrubbningar tillbaka...jag blir så trött...nu är han och busen och jobbar en liten sväng för sen ska han inte åka förrens på söndag kväll. Fan vad långt det är dit! Värre än att ha en trottsig 4-åring här hemma som ligger i soffan och äter upp all knäck och talar om hur mycket han ska motionera efter jul. Gissa om jag har hört den förut...

Men nu ska vi vara glada och snälla och äta frukost och tända i pannan:) Det är en massa minusgrader i dag så i dag är det ännu svårare att få ut min krångel i friskluften. Kanske jag kan få gå ut och gå när mannen ligger där i soffan när han kommer hem? Vore skönt att rensa hjärnan så kanske jag kan sova i natt...

Hoppas ni får en toppendag med vänliga och trevliga människor runt er:)

Kommentarer
Postat av: Fatima

God fortsättning, verkar som vi båda fått uppleva tjatiga barn på julafton. Det är konstigt vad det där fennomenet julklappar kan bidra till ;o)

Hoppas nu att snön förökar sig. kram

2008-12-25 @ 11:26:18
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahah, jag sa lite vad jag tyckte till min gubbe dan före också, han stängde in sig i källaren ;)



Godfortsättning ;)

2008-12-25 @ 13:14:56
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0