så trött, så trött...

Var på fest i går och det var trevligt även om jag valde det alkoholfria alternativet. Vi gick ut för att dansa men jag tror jag ska ta öronproppar nästa gång...jösses vad högt de spelar...ska det va så? Var tröttare i huvudet än i fötterna! Allt blev avbrutet av min krångel som vaknat och var fullkommligt otröstlig...suck! varför är de så beroende av mig tro??? (jag är bara liiite ironisk) Hon lugnade ner sig när jag kom hem men krånglade till halv fyra...jag är sååååå trött i dag...

Busen den lille stackaren ligger i sängen och är sjuk. Han är så besviken på att det var just nu eftersom hans kompis skulle vara här i dag. När min buse ligger ner frivilligt i ett dygn då är han sjuuuuk! Han får vara hemma i morgon...måste kolla med svärmor så hon är hemma i morgon i fall han vill ha lite betjänttjänster i morgon också...

Kommentarer
Postat av: catice

Hej tjejen!

Vad kul att du hängde med i lördags! Jag hade jättkul, så jag hoppas du hade det också, trots den höga musiken och det abrupta avslutet!

Jag glömde visst en flaska gottigottgott med hjortronsmak i din bil... precis där dina barn ska ha sina fötter... så jag tänkte det kunde vara bra att snarast avlägsna den därifrån och såklart ge den tillbaka till lilla mig :)

Är du på universitetet nåt i veckan?

kram /katten

2008-12-08 @ 02:05:27
URL: http://bloggcatice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0