plugga, städa eller vila?

Jag borde plugga. Jag borde städa. Men det är de sista 45 minutrarna på tre veckor som jag är helt själv så jag har bestämt att det är mina minuter. Jag vilar:) Lite lugn och ro framför datorn är kanske precis vad jag behöver...

All (nästan all) julmat är inhandlad och instoppad i kylskåpet. Missade mannens kaviar men det har de på Lidl så jag behöver inte ut i folkstormen igen. I dag ska vi åka till Gustavsvik och bada istället, ungarna längtar men jag har ingen lust alls...men har man lovat så har man. Vi ska förbi Pizza Hut på vägen hem så jag behöver inte laga mat i dag och det är ju förståss en vinst:)

Kommentarer
Postat av: catice

Kola-Recept finns nu med som kommentar på min blogg!

2008-12-19 @ 16:01:35
URL: http://bloggcatice.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

vila! viiiila ;)

2008-12-19 @ 21:39:49
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0