morgonstund

Morgonstund i soffan, ungarna kollar på Dora (busen fjäskar för syrran för att sedan få byta kanal till det han vill) jag ligger här brevid med datorn i högsta hugg. Mannen sover fortfarande...Vi var uppe för att se när Nesser avslöjade mördaren i Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Eller vi och vi...han är alltid uppe så dags men jag brukar helt klart sova då.

I går var vi på Gustavsvik och badade. Ungarna var lyckliga och bubbelpoolen var skön. En rätt lyckad utflyckt:) Nu är frågan vad vi ska göra för utflyckt i januari...Busen föreslår lek och buslandet men jag kan tänka mig att åka upp till Ånnaboda eller nåt annat kul. Vi får se vad det blir...Det är i alla fall kul att göra saker som en familj, det har sällan varit så tidigar utan det har varit jag och barnen som gjort saker tillsammans.

Nu tog Dora slut så nu är det Avatar...pest eller kolera

Kommentarer
Postat av: M-L

Är det vitt på backen så Ånnaboda helt klart! Passa på när det är vinter, lek & bus finns kvar!

Ang din pest el kolera fråga, båda de tv-programmen är pest, här såg vi Farbrorn som inte vill va´stor, där pratar vi barnprogram med kvalite ;)

2008-12-20 @ 09:24:15
URL: http://3mirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0