morgon funderingar på hög nivå...

Jag ska åka och handla mat direkt när jag lämnat ungarna. Vart ska jag åka? Stor fråga så här i juletider...Willys eller Coop? Willys är billigare men finns allt där? Coop är dyrare men jag har en lapp med 10% rabatt och där finns allt...Tror det blir Copp idag för jag ska ha allt utom frukt för det köpte jag på Lidl i går och frukten på Coop är inge vidare...

Jag vet att jag borde sitta vid datorn och skriva på mitt arbete i dag men jag lovar att sätta mig så fort jag kommer hem igen... Tanken att skriva i dag och handla på måndag eller tisdag känns inte lockande på nåt sätt...
 

                                                                       
VARNING FÖR KÖ I DAG!

Kommentarer
Postat av: Dagens Eko

Spelar nog ingen roll var du handlar, bara du har kort och kontanter med dig ;)

2008-12-19 @ 08:19:06
URL: http://dagenseko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0