hemma är ändå bäst:)

Är lite trött...men känner mig förvånansvärt lite stressad. Trevligt:) Jag sitter och tittar på lådan med lego som jag och busen ska bygga med nu på jullovet. Visade tyvärr bilden på robothunden man kan bygga...tur jag inte har ritning till den... Nu är han tack och lov trött och tittar på barnprogram så det kanske inte blir förrens i morgon.


Vår robot är nog inte lika spännande...



Men, men den kan göra fina runda ritningar...får lägga hit en länk tror jag för den ser väldigt tråkig ut på bild.
Nu ska jag tvätta för idag tänker jag strunta i något annat:)

Kommentarer
Postat av: mumari

Vilken kul grej! Jag har aldrig ro att bygga med lego och sånt...skäms på mig!

2008-12-16 @ 18:56:17
URL: http://mumari.se
Postat av: Ulrika

Hunden ligger på nxtprograms.com hihihi Tro inte att du kan smita undan. Själv har jag byggt en skorpion idag som säger hello när den "ser mig" och goodbye när jag går. Den går sedan en sväng. =) Mycket roligt!

Kram

2008-12-18 @ 21:35:45
URL: http://nxtlego.e-blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0