hej hopp i galopp!

En bra onsdag så här långt. Träffade en tjej som jag gick med i våras på jobbet, hon vickade också. Trevligt:)
Nu har barnen var sin kompis här så jag märker inte av dem så mycket...än...jag ska snart laga mat så då lär jag märka att familen är utökad...vi måste äta tidigare för mannen ska åka tidigt till jobbet (jag är fortfarande sur på chefen) så sen ska jag åka till fotbollen och släppa av busen och skjussa hem kompisarna sen ska jag och krångel försöka sysselsätta oss medan busen spelar fotboll:(  :( Så tråkigt!!!  krångels jumpa har jullov så jag får ingen rolig att prata med...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är det en riktig tråkonsdag, inget omklädningsrum att slappa i.

Jag har visst haft fullt upp ändå men...

2008-12-03 @ 20:21:17
URL: http://familjenhenriksen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0