frukost någon?

Stressen har släppt för tillfället och jag är mest hungrig...nån som vill göra frukost??? nä hä då får jag väl göra det själv då... Busen är mycket bättre men får vara med farmor i dag tills mannen vaknar. Han längtar mest tills lillasyster ska vakna för att få öppna de två små paketen, det stora får han i eftermiddag när vi är hemma allihopa. Det blir firande med vår lilla familj i dag, kompisarna på fredag och vuxenkalas på lördag:) Jag borde städa...fast inte i dag...inte stressa jag gör det på torsdag!

GRATTIS MIN BUSE PÅ NIOÅRS DAGEN!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej

Ser att sidan din har fått ett nytt utseende...min har oxå varit med om en del ;o) Jag satt nog i närmare 10 tim igår och fixade, blev klar först idag.

Hälsa sonen Grattis! Hoppas ni får en bra dag, kram

2008-12-09 @ 10:47:47
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0