dåligt försök...

Försökte byta header till en som jag själv försökt knåpa ihop...det gick inte så bra...när jag sedan skulle byta tillbaka till den gammla så funkade det inte heller... jag är en sopa på sånt här! Jag bestämde mig för att börja om från början så jag valde någon sån där mall och ändrade lite färger. Någon stans måste jag ju börja för att försöka lära mig hur man borde och ska göra. Fast om jag har otroligt mycket tur så kanske jag vinner den fina designen som Mumari lottar ut så då behöver jag inte lära mig nu utan sen...ni vet sen när jag ska hinna allt det andra också...
Nu måste jag sova...god natt:)

Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag tycker sidan blev fin ändå, kul med annorlunda design... ;o)

Håller tummarna att du vinner!

Kram

2008-12-08 @ 08:07:50
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

#header {

background: #000 url(HÄR) no-repeat center top;

margin: 0px;

padding: 10px 0px 40px;

height: 260px;

text-align: left;

border: #000000;

}



Vet inte om du vet men bildlänken hittar du genom att trycka

bild-

ladda upp bild-

dubbelklicka den du vill ha-

ladda upp storlek 1000-

klicka på bilden så den kommer upp i en ensam ruta-

kopiera bildlänken längst upp i den vita rutan-

Klistra in där jag skrev HÄR





Sen kan du ändra storleken på headern där det står height



Lite snurrigt ;)Lycka till ;)

2008-12-08 @ 10:06:06
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag håller med Fatima, din sida blev jätte fin ;)

Såklart att du kan komma och hälsa på!!! Hör av dig innan bara så du inte åker förgäves man vet aldrig vad familjen Gräsberg/Pettersson hittar på!

2008-12-08 @ 12:24:15
URL: http://carrobondmora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0