dagens outfit för omoderna 081216

Bad hairday (kan uttala ord på engelska men inte stava till dem..) fick en helt ny innebörd i dag. Det var lite stort i morse men det brukar liksom ge sig under dagen lite allt eftersom. Men inte idag...när jag kom hem från skolan blev det tofs och spännen och så här fint blev det när jag släpte ut det...tröjan är från meandi och den har jag köpt på tradera:) Jag har lovat mig själv att inte gå in på tradera på ett tag...jag har fixat en vecka nu...



Jag bjuder er på en hems bild i dag, hoppas ni fick ett gott skratt. Vem vet, det kanske kommer en snygg i morgon??

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha.. klockren bild... du ser ut ungefär som jag kännt mig idag. hehe..

Visst blir man addicted av tradera?



Ha en bra dag imorn, själv ska jag jobba, trots extrem trötthet.. men men.. det blir nog lugnt.. (=

2008-12-16 @ 22:31:16
Postat av: whatthefuckdotcom

Hahaha, bästa outfiten hittills, är det julstöket som kört slut på dä? ;)

2008-12-17 @ 13:20:40
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0