bäst att passa på

Det ska bli uppdateringar på blogg.se i natt så det är bäst att passa på att blogga...förra gången funkade inget på ett dygn. Ville egentligen bara tala om att jag är glad:) Jag finns bland Whatthefucks länkar och jag blev glad:) Ibland räcker det med lite för att tycka att dagen har varit lyckad.

Jag ska nog närma mig sängen så jag kan få min skönhetssömn. Ingen man hemma än, han kommer nog om ett par timmar eller nåt..? Han skulle först till Göteborg, sen ringde de och sa att han inte skulle åka så vi åkte till mamma för att hjälpa henne med några lampor. Då ringde de igen från jobbet så nu är han till Linköping eller Norrköpíng eller nåt?

Nu tryckte jag på fel tangent så nu ser texten konstig ut...undrar om det syns?

Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

hahaha, klart du är med... det började bli så många, och min sida började gå sakta, därför flyttade jag på dom :)

2008-12-29 @ 22:36:04
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0