Utmaning

Här kommer utmaningen som jag fick av Alexandra.

1.Vilken mat äter du ofta?
Om jag får välja så blir det biffstoganoff och ris, men när barnen väljer blir det pannkakor eller köttbullar.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Jag har svårt att sitta still så jag är nog mest överallt (läs ivägen)

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Jag har gett bort min bärbara till busen så på kontoret vid den stationära alltså.

4. Köper du ofta Triss ?
Nej, jag gillar matte och inser villken otroligt liten chans det är att vinna.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?
Ska jag resa bort så håller jag mig gärna i Sverige. Jag älskar Sälen och Ullared. Tyvärr delar inte min man min passion för Sälen så där var det länge sedan jag var.

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ?
TV? Jag tittar sällan på tv...men om jag tittar så blir det nog oftast 3an, 4an eller 5an, tror jag...

Jag utmanar Pernilla och Carro, de flesta bloggar jag läser har redan gjort det så då är det liksom ingen vits med att utmana fler.

 

Så här gör ni som blivit utmanade:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Kommentarer
Postat av: Alex

Kul att få veta lite mer :)

2008-08-28 @ 22:26:09
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0